Due to the Corona virus, all orders may be slightly delayed!
ACCOUNT
Je kunt op bogess.nl gemakkelijk en kosteloos een account aanmaken.
1. Klik op bogess.nl/ rechts bovenin op het voorlaatste symbool.
2. In het scherm dat verschijnt, klik je op Account Aanmaken.
3. Vul jouw gegevens in en klik op Aanmaken
4. Voilà, jouw account is gereed voor gebruik. Je kan nu op de hoogte blijven van de wekelijkse kortingen.
To reset the password, you can confirm your e-mail address after clicking the button. A little later you will receive an email with a link in it. Note that this email may appear in your SPAM folder.
Click the link in the email to enter a new password. With the new password you can log in to your Bogess account.
Can't log in? Please check if you entered your email address or password correctly. If you receive the message 'Login failed', this often means that you do not have an account yet. If you are registered for the Newsletter, this does not automatically mean that you also have a My Bogess account.
Have you forgotten your password? Then click on 'Reset password' and enter your email address. You will then receive an email with a link to reset your password.
You can add or change addresses at any time in your account. You can also choose different addresses such as billing address and delivery address. If you only enter one address, it will be automatically set as both billing address and delivery address.
When placing your order you always have the option to change your address. This gives you the freedom to have your order delivered to your home one time and at the office the next time. Always check your address details carefully here, so that your order is delivered to the correct address.
Caution! Na het definitief plaatsen van je bestelling kun je het afleveradres niet meer wijzigen. Ook voor onze klantenservice is dit niet mogelijk.
To change your email address, please contact our Customer service.
Afmelden is mogelijk via de link in de nieuwsbrief (helemaal boven of beneden) of via onderstaande knop als je momenteel al ingelogd bent. Afmelden voor de nieuwsbrief kan ook in je Bogess-account door te klikken op ´Mijn nieuwsbrief` en vervolgens op ‘Alle reclamemails van Bogess opzeggen’.
Important: We advise you not to mark the Bogess newsletter as spam in your e-mail system. If you do this, you may no longer receive other e-mails from us, such as order confirmations.
Wanneer je je account wilt verwijderen, kun je een verzoek sturen naar support@bogess.nl. Belangrijk hierbij is dat je het e-mailadres gebruikt waarmee je bent geregistreerd bij Bogess. Alleen dan kunnen we je aanvraag verwerken.
Please note that we can only delete your account if:
1. Je geen openstaande facturen meer hebt
2. Je geen terugbetalingen meer van ons moet krijgen
3. Er geen tegoed meer op je account staat
4. Je geen bestellingen meer in het verzendproces hebt zitten
If your account does not meet the above conditions, we cannot delete your account immediately. If you still have open orders, we would like to ask you to complete them first. For outstanding refunds and orders that are still in the shipping process, we kindly ask you to be patient.
If you placed an order less than 3 days ago, your account will only be deleted when the 3-day return period has passed.